Skip to content

Kodulehe optimeerimine (SEO)

SEO – see on lühend mõistest search engine optimisation või search engine optimizer, mis tähendab otsingusüsteemide optimeerimist.

Google-s optimeerimise põhieelised

Üha rohkem inimesi kasutavad maailma juhtivat otsingumootorit teave otsinguks. Seejuures statistika näitab et otsingusüsteemi põhiline auditoorium on maksuvõimeline elanikkonna osa, seetõttu on väga kasulik optimeerida sait Google-ks. Veel üheks otsingusüsteemi eeliks on otsingutulemuste sage uuendamine. Google teeb seda iga päev järelikult uued veebisaidid ilmuvad otsingusse väga kiiresti.

Esimene samm.

Märksõnade valik ( semantilise tuuma koostamine )

Väga oluline on optimeerimise algetapil koostada Teie firma põhikaupade ja teenuste nimikirja, analüüsida nende päringute populaarsus ja alles peale seda alustada optimeerimise. Levinud viga on ebapopulaarsete või ebatäpsete päringute optimeerimine, mis märgatavalt vähendab optimeerimise efektiivsus.

85% Google kasutajatest Eestis otsivad kaupu või teenuseid eesti keeles, umbes 13 % vene keeles, inglisekeelsete päringute osa on minimaalne.

Esimesi optimeerimise tulemusi on tavaliselt näha 1-1,5 kuu pärast.

Veebisaidi asendit GOOGLE orgaanilises otsingus mõjutavad alljärgnevad faktorid:

  1. Veebimajutus. Mida kvaliteetsem see on, mida parem on tagasiside ja töövõimeaeg, seda paremini kajastub see indekseerimises. Veebilehe üleslaadimise kiirus on veel üks faktor, mis mõjutab veebilehe järjekohta.
  2. Unikaalne ja tihti uuendatav sisu. Mida rohkem veebilehele unikaalseid materjale paigutate, seda paremini toimub Google lehekülgede indekseerimine. Välistage veebilehe ulatuses kõik kordused.
  3. Spetsiaalse sisukaardi olemasolu veebilehel ning viide sellele pealehel või veebilehe jaluses.
  4. Siselingid veebisaidil.
  5. Veebisaidi kõigi lehekülgede metasildid ja pealkirjad peavad olema unikaalsed ning nendes peavad sisalduma peamised otsingu päringud
  6. Saidi koodis ei tohi olla vigu. Sait peab töötama takistusteta. Juhul kui sait ei tööta 1-2 päeva võib kaotada Google-s saavutatud positsioonid.
  7. Välislingid. Teie saidile peavad viitama teise saidid. Lingid peavad tulema kvaliteetsetelt, temaatilistelt ja autoriteetsetelet saitidelt. Mida autoriteetsemalt saidilt tuleb link, seda suuremalt kasu see võib Teie saidile tuua.

Töö kirjeldus

  1. Märksõnade valik ( semantilise tuuma koostamine)
  2. Kodulehe positsiooni fikseerimine.
  3. Parandused META–s
  4. Veebilehe lehekülgede ümbernimetamine ( lisamine ) Soovitav et Teie veebisaidi lehekülgede nimetused vastaksid põhiteenustele ja kaupadele.
  5. Veebisaidi tekstide täiendamine märksõnadega.
  6. Siselinkide lisamine
  7. Välislinkide lisamine

Huvi korral võtke meiega ühendust! Teeme teie veebisaidi SEO analüüsi ning koostame hinnapakkumise! Meil on hea meel näha teid meie klientide hulgas!

Huvi korral võtke meiga ühendust!